Termeni și Condiții

TERMENI ȘI CONDIȚII- – Reguli generale pentru utilizarea site-ului și cumpărături

lavimarket.ro Valabili începând cu data de 02.12.2025

I. DATELE DE IDENTIFICARE ALE VÂNZĂTORULUI

Denumire completă: TAYCAN MEDIA SRL Formă juridică: Societate cu răspundere limitată CUI 52308969 Nr. Reg. Comerțului: J20/2506/0056000 (corectat după textul tău) Sediul social: Str. Marin Sorescu nr. 3, Bl. G80, Sc. D, Et. P, Ap. 4, cod poștal 240513, Râmnicu Vâlcea, jud. Vâlcea Telefon / WhatsApp: +40 733 129 811 E-mail: taycanmediasrl@gmail.com Website: https://lavimarket.ro

În sensul prezentelor Termeni și Condiții, TAYCAN MEDIA SRL este denumită în continuare „Vânzător”.

II. DISPOZIȚII INTRODUCTIVE

  1. Prezentele Termeni și Condiții („TC”) reglementează drepturile și obligațiile părților rezultate din contractele de vânzare la distanță încheiate între Vânzător și o persoană fizică sau juridică (denumită în continuare „Cumpărător”) prin intermediul magazinului online www.lavimarket.ro.
  2. Prin plasarea unei comenzi, Cumpărătorul declară că a citit, a înțeles și acceptă fără rezerve prezentele TC în forma lor valabilă la data plasării comenzii.
  3. Relațiile juridice dintre Vânzător și Cumpărător sunt guvernate în principal de: – Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic; – OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele la distanță; – Legea nr. 296/2023 privind comer, dacă este cazul; – Codul Civil (Legea nr. 287/2009).

III. ÎNCHEIERarea CONTRACTULUI DE VÂNZARE

  1. Prezentarea produselor pe site constituie o invitație la ofertă. Comanda plasată de Cumpărător reprezintă o propunere de încheiere a contractului.
  2. Contractul de vânzare se consideră încheiat în momentul în care Vânzătorul confirmă comanda prin e-mail („Confirmare comandă”) trimis la adresa de e-mail furnizată de Cumpărător.
  3. Vânzătorul are dreptul să refuze comanda (de ex. cantități neobișnuit de mari, preț evident eronat, suspiciune de fraudă etc.) fără a motiva refuzul.

IV. PREȚUL ȘI MODALITĂȚILE DE PLATĂ

  1. Prețurile afișate pe site sunt finale, includ TVA și toate taxele legale, cu excepția costurilor de livrare care sunt afișate separat.
  2. Modalități de plată acceptate: – Plata online cu cardul (prin procesator securizat); – Ramburs (plata numerar la curier); – Transfer bancar (în cazuri excepționale, doar cu acordul prealabil al Vânzătorului).

V. LIVRAREA PRODUSELOR

  1. Termenul de livrare este de regulă 1–5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii/plății, în funcție de disponibilitatea stocului și de curierul ales.
  2. Costurile de livrare sunt suportate de Cumpărător și sunt afișate clar înainte de finalizarea comenzii.
  3. Riscul pieirii produsului trece asupra Cumpărătorului în momentul predării către primul transportator.

VI. DREPTUL DE RETRAGERE (14 zile pentru toți clienții – 30 zile pentru clienții înregistrați/membri club loialitate, dacă vei implementa ulterior)

  1. Cumpărătorul – consumator are dreptul să se retragă din contract fără a indica motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.
  2. Pentru clienții care creează cont pe site și acceptă să devină membri ai programului de loialitate (dacă vei activa unul), Vânzătorul acordă benevol un termen extins de retragere de 30 zile.
  3. Pentru exercitarea dreptului de retragere, Cumpărătorul va completa formularul standard pus la dispoziție pe site sau va trimite o declarație neechivocă pe e-mail la taycanmediasrl@gmail.com.
  4. Produsele returnate trebuie să fie în starea în care au fost primite (nefolosite, cu etichete, în ambalajul original). Cumpărătorul suportă costurile directe de returnare.
  5. Rambursarea sumelor plătite se face în maximum 14 zile de la primirea returului, prin aceeași metodă de plată folosită la comandă.

VII. GARANȚIA LEGALĂ DE CONFORMITATE

  1. Vânzătorul răspunde pentru lipsa de conformitate existentă la momentul livrării timp de 2 ani.
  2. În primele 12 luni de la livrare, lipsa de conformitate se prezumă că exista la momentul livrării.
  3. Cumpărătorul poate solicita în ordine: repararea, înlocuirea, reducerea proporțională a prețului sau rezoluțiunea contractului.

VIII. RECLAMAȚII

  1. Reclamațiile se pot depune: – prin e-mail: taycanmediasrl@gmail.com – prin curier la adresa de retur: jud. Vâlcea, loc. Râmnicu Vâlcea, str. Calea lui Traian nr. 14 – telefonic: +40 733 129 811
  2. Termenul de soluționare a reclamației: maximum 15 zile calendaristice.

IX. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prelucrarea datelor cu caracter personal se face conform Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR) și Politicii de Confidențialitate disponibilă pe site la adresa: https://lavimarket.ro/politica-de-confidentialitate (sau creează pagina dacă nu există încă).

X. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

  1. Eventualele litigii vor fi soluționate pe cale amiabilă.
  2. În caz de neînțelegere, Cumpărătorul-consumator poate apela la SAL (Soluționarea Alternativă a Litigiilor) prin platforma europeană SOL: https://ec.europa.eu/consumers/odr sau la ANPC.
  3. Instanța competentă este cea de la sediul Vânzătorului sau, la alegerea consumatorului, instanța de la domiciliul acestuia.

XI. DISPOZIȚII FINALE

  1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral prezentele TC. Versiunea valabilă este cea publicată pe site la data plasării comenzii.
  2. Prezentele Termeni și Condiții intră în vigoare la data de 02.12.2025